zondag 12 februari 2012

De eerste stap is genomen....

Sinds gisteren is het officieel, we krijgen een pup in huis.
Van de week was Willem (DH) op Marktplaats op zoek naar een cv-ketel,
daar zag hij ook een advertentie staan van jack russel pups.
Hij vertelde het aan mij en het ging kriebelen....

Het kriebelen was bij mij al langer aan de gang,
maar Willem wilde geen hond meer.
Het verdriet wat we hadden om Sprankel,onze vorige hond;
(die voor ons huis doodgereden werd) had er erg ingehakt.

Twee en een half jaar zonder hond....
sommige dingen wennen...


Vrijdagmiddag zijn Manon (DD) en ik gaan kijken.
Van de 6 pups was er  nog 1 reutje over...
Een heerlijke,dikke drol.
En wij waren verkocht !

Stiekem al een naam bedacht...
Spike,
kort en stoer.

Toch gingen we er een nachtje over slapen.
Je kiest voor een huisgenoot voor de komende 15 jaar,
met alle voor- en nadelen die erbij horen.
En het was 3 tegen 1.
Aangezien ik het meeste thuis ben,
had ik de eindkeuze.
En zo werd het een  "JA"!

Gisterenmiddag is de rest van het gezin wezen kennismaken
en Willem (DH) was meteen verkocht.
Dat wist ik wel.....

Nu nog even geduld tot 28 februari.....
dan komt Spike bij ons wonen.


1 opmerking:

  1. Dit is ook vele malen leuker dan een CV-ketel!
    Wat zullen jullie vol spanning wachten tot de 28ste.

    BeantwoordenVerwijderen