zaterdag 31 augustus 2013

Even bijkletsen (2)

Het leek wel een kippenhok donderdagavond...
De lange tafel met 7 vriendinnen er omheen,
zorgde voor het nodige geluid
(helaas was nummer 8 verhinderd).
Er was veel lekkers, maar....
helaas kan ik daar niets van laten zien, 
want ik heb geen foto's genomen.
Nou ja, nam er snel 1 van de pruimenclafoutis 
(die van Willy's blog) maar die is mislukt...
Zo vonden wij de clafoutis ook niet zo lekker...
(bleef erg nat door de pruimensoort ,denk ik )
Martje maakte een pinacoladataart, Gerrie een
bramen-appelcake, zelf maakte ik ook nog
 komkommersandwich harten & bladerdeegschelpen met pruimen
en er werd veel anders lekkers meegebracht.

 Voor iedereen had ik een cadeautje gemaakt.
Bij Judith op haar blog zag ik laatst het theemapje
en ik was op slag verliefd om die 
voor mijn vriendinnen te gaan maken. 
Het patroon paste ik aan voor 1 theezakje.
De stempels zijn van Eline's winterhuis en het 
gekleurde papier van Eline's buitenhuis.
Negen verschillende mapjes maakte ik,
zodat iedereen een andere had
(en ik er nog over had om iemand anders te verrassen).
want hou er niet zo van om alles precies hetzelfde te maken.


1 opmerking:

  1. Dat is nou nog eens leuk: een gezellige tafel met vriendinnen. Jouw theemapjes zien er heel gezellig uit! (dank je wel voor de link naar mijn blog!)
    Geniet je nog na?
    Heel fijn weekend,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen