zondag 25 mei 2014

Hé, er klopt iets niet.....

Even niet zo actief met bloggen....
(maar ik lees sommigen nog wel hoor, reageer alleen niet altijd)

a) Ben aangevallen door een virus en bracht veel tijd door
op het toilet.......

b) Afgelopen week was er op mijn werk een audit. 
Aangezien ik,samen met collega, van ons team de gelukkige was voor de controle;
werden er even een poosje extra uren gedraaid.
Ons team (AB) is namelijk over aan het stappen naar het zorgleefplan, 
eigenlijk een soort van half papier/half computer naar complete computerregistratie.
En er moesten zoveel mogelijk plannen overgezet zijn voor de audit,
dan weet je het wel....dit kost tijd......

c) De tuin roept af en toe om aandacht !
 Net als gezin,familie en vrienden .......

Doordat ik ziek was, heb ik heerlijk veel kruisjes kunnen maken......
Vanmorgen borduurde ik weer een draadje,
 maar er klopte iets niet.......
Het begon toen ik het volgende kruisje wilde zetten,
want het sloot niet goed op elkaar aan.
Het onderste stukje was goed geborduurd.....
Na wat speurwerk vond ik de oorzaak (dacht ik)...... een telfoutje !
Vast gemaakt toen ik 's avonds laat nog een paar kruisjes wilde zetten......
(en eigenlijk te moe was)
Het speurwerk ging verder en daar kwam de schuldige aap uit de mouw,
waardoor ik meer achteruit moet borduren dan ik wil.

Daar ga ik nu dus aan beginnen !

Fijne zondag allemaal, geniet van de zon !





Geen opmerkingen:

Een reactie posten