maandag 7 juli 2014

Iets te enthousiast begonnen ?

Heerlijk aan de slag gegaan met het 1-draads-randje-borduren 
bij de vernaaide linten van Marken,
(dacht ik: "jeempie wat een gepriegel en ik moet nog zoveel van dit soort randjes...)
 kwam ik op het punt dat ik een blik wierp op het patroon.
Het randje is tenslotte steeds een herhaling...
En daar klopte iets niet....
Toch maar eens even op het patroon gaan lezen !

"N.B. Running stitch is worked with 1 strand over 3 threads" las ik.

En ik deed het over 2 draadjes......
(over 3 draden gaat wel een stuk makkelijker !)

1 opmerking:

  1. OO, 3 draden ook nog een optie. Ik moet maar jou volgen dan zie ik waar ik op moet letten. Wat ben je al lekker ver.

    O ja, dat blonde manneke van je vind ik zo vertederend !

    BeantwoordenVerwijderen