vrijdag 16 oktober 2015

CAS on Sunday # 69 washi tape

 Ik zie al die leuke eikels van SU voorbij komen 
en bedacht dat ik ergens in mijn stempelverzameling
ook een eikeltje heb.....
Hier van de week mee aan de slag gegaan.
Weet niet meer hoe ik achter de challenge
van CAS on Sunday kwam maar besloot
om een keertje mee te doen.
 CAS staat voor clean and simple en dit keer
moet er washi tape gebruikt worden.
Waar zit die washi tape dan ?
Nou, die streepjes hier !
Gemaakt met goudkleurig dun tape van de Hema.

Nu moet ik opschieten anders ben ik nog te laat !

P.S. Dacht mijn foto nog te kunnen bewerken, 
heb ik hem al geplaatst op de site.
Gelukkig klikt hij door naar dit bericht !
En zie ook dat ik tot de 23e de tijd had....

1 opmerking:

  1. Heel erg leuk CAS kaartje hoor mooi gedaan. Bedankt voor je deelname aan CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen